روشنی‌های راه

شب سرودش را خواند، نوبت پنجره‌هاست ...

شب سرودش را خواند، نوبت پنجره‌هاست ...

آخرین مطالب

ربات Big Dog

جمعه, ۶ دی ۱۳۸۷، ۰۴:۳۹ ق.ظ

[caption id="attachment_46" align="aligncenter" width="485" caption="ربات Big Dog"]ربات Big Dog[/caption]

این یکی از عجایب دنیای امروزه. خیلی عجیب.

استاد درس هوش مصنوعی توزیع شده سر کلاس از رباتی حرف زد که آمریکایی ها ساختند و به شدت از چیزی که دیده بود متحیر شده بود. وقتی من فیلمشو دیدم نمی تونستم خودمو کنترل کنم. خدای من! بشر داره به کجا می رسه. هنوز تا تجاری شدن این محصول 10 سالی مونده ولی برید ببنید و لذت ببرید! خدای من!! آخه چه جوری میشه همچین چیزی ساخت!؟!!!

اینم آدرس یه ویدئو از ربات Big Dog.

دیدنش رو به همه توصیه می کنم، مخصوصا علاقه مندان ربات ها...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۰/۰۶
مجید عسگری

نظرات  (۱)

یا علی مدد!
ببین خدا چی ساخته!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی