روشنی‌های راه

شب سرودش را خواند، نوبت پنجره‌هاست ...

شب سرودش را خواند، نوبت پنجره‌هاست ...

آخرین مطالب

دفتر برنامه ریزی و یادداشت روزانه

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۸۷، ۰۸:۳۱ ق.ظ

manual

فک کنم از سال دوم دبیرستانه که هر سال برای خودم یه دفتر یادداشت روزانه دارم که توش زندگیمو می نویسم و یه جور تمرین نوشتنه. از سال دوم دانشگاه شاید من این دفتر رو با دفتر برنامه ریزیم ادغام کردم و بعد از دیدن دفتر برنامه ریزی قلم چی تو دوران پیش دانشگاهی و کتاب قورباغه را قورت بده یه دفتر برنامه ریزی درست کردم و دو سه سالی امتحانش کردم.

امسال دوس داشتم تجربیاتمو در اختیار دیگران بذارم. مطمئنم شما هم مث من معتقدید تا برنامه ریزی نباشه آدم دور خودش می چرخه و تا تمرکز نباشه و آدم همش فیلداشو تو زندگی عوض کنه به هیچ جا نمی شه رسید.

اینجا یه سری فایل گذاشتم که دفتر برنامه ریزی سال دیگمو تشکیل می دن. از این فایلا می تونید حداقل به عنوان یه سررسید خوب استفاده کنید چون تقویم اون مناسبت های و جشن های ایران باستان رو به علاوه ی مناسبت های رسمی جمهوری اسلامی داره.

توی این سررسید جاهایی برای برنامه ریزی روزانه و یادداشت خاطراتتون وجود داره. من پیشنهاد می کنم هر روز بنویسید، حتی وقایعی رو که خاطره محسوب نمی شند. وقتی الان به یادداشتای دوم دبیرستانم رجوع می کنم کلی کیف می کنم و کلی حال و هوای اون روزا بهم منتقل می شه!

اگر می خواید این سر رسید رو برای خودتون هم پرینت بگیرید پیشنهادم اینه که هر چهارصفحه رو در یک برگ پشت و رو پرینت بگیرید. تجربه ی من تو سال 85 میگه آدم به اندازه ی یه صفحه ی A4 حرف برای گفتن نداره در یک روز و بهتره هر دو روز در یک برگ پرینت گرفته شه.

یه جدول هفتگی مشابه جدول پیشنهادی قلم چی هم مخصوص دانشجوها توی این فایل ها هست که می تونین پرینت بگیریدشون.

امیدوارم به درد شما هم بخوره.

حتما انتقاداتتون رو بهم بگید.

ممنون

نسخه های پی دی اف

نسخه های قابل تغییر با فرمت اوپن آفیس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۷/۱۲/۲۰
مجید عسگری

نظرات  (۵)

آقا مجید کار ممنوعه چیه ؟
ey val ... bahal bood! hatman hamin karo emtehan mikonam! :D
جالب!!!!
من چند بار خواستم برنامه ریزی رو امتحان کنم ولی...:D
کار جالبی انجام دادید
بسیار ممنون!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی