روشنی‌های راه

شب سرودش را خواند، نوبت پنجره‌هاست ...

شب سرودش را خواند، نوبت پنجره‌هاست ...

آخرین مطالب

خدای بزرگ

جمعه, ۲۷ شهریور ۱۳۸۸، ۰۲:۱۷ ق.ظ
با رامین تو راه شمال بودیم، اگه اشتباه نکنم تو جاده چالوس. یه دفعه رامین آه کشید و گفت "ای خدای متوسط!"!!! داشتم می مردم از خنده. البته به اینم فک می کردم دنیا چقدر داره عوض می شه، آه ای خدای بزرگ پدر و مادرامون داره می شه آه ای خدای متوسط ما! :دی
***
[caption id="attachment_214" align="aligncenter" width="300" caption=""]پر[/caption]
چند هفته پیش همکارم علی، خیلی بی ربط، پر یه پرنده رو بهم نشون داد و گفت: "هر کی خدا رو قبول نداره یه نگاهی بندازه به این پره" درست که دقت کردم به چیزی که قبلا 100 بار دیده بودم و از کنارش رد شده بودم به این فک کردم چقد پیچیده ست این پر، چقد با نظم و خوشگل و ساده ست.
پینوشت: فک کنم حداقل دو سه سال بود از بس غرق زندگی ماشینی شدم، پر ندیده بودم از نزدیک!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۶/۲۷
مجید عسگری

آفرینش

نظرات  (۱)

۲۱ آذر ۸۸ ، ۰۳:۲۲ رامین-هیچم لازم نیست
پس خود خدا رو ببینی به چه چیزها که ایمان نمیاری !!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی